annesininkuzusuu_ ben mommy bağ aldım ilk çocuğumda kola asilanlar kullanışsız oluyor çünkü bı yere gittiğinde cart curt birsuru şey koyuyosun çok ağır oluyor , sürekli omzundan düşüyor , bebek arabasına aştığında orantılı olmadığı için kopabiliyor , ve içi göründüğü kadar büyük değildi veya benim omuzum ince çok agrirdi, sırta asılan papyon markasının çantaları çok kullanışlı.