Yagmurben 4+4 hamileyim. Hapşurup öksürürken bi yanda kasığıma ağır giriyor. Bebek için zararı var mi ki? Bi anda ağrı girince endişeleniyorum.
Mineklc Yagmurben tam olarak bende öyleyim özellikle öksürükte muazzam bir ağrı oluyor kısa süreli.9+2 yim bende umarım bebekler iyidir
Yarenylmz Yagmurben ben de çok yaşadım o ağrıları mümkünse dümdüz yatarken vs değil bacaklarınızı karnınıza çekerek hapşırıp öksürmeye çalışın öyle hissedilmiyo
Momsy410 Yagmurben cok normal canim bana da oluyordu cok siddetli bir agri. Ilerleyen haftalarda gecti