bilgegk merhaba, ben yeni ameliyat oldum ameliyat okadar basit ki inanin verilen agri kesiciyi kullanmadim bile 20 dk da bitti bende polip vardi ameliyat esnasindada kalp rahim olduğunu görüp düzeltmişler ve bu kesinlikle kayba sebepmiş şimdi iyileşme sürecinde bende eylülden beri hep denedim üzüldüm bir sürü arastırma yaptım inanin boşuna oyalanmışım keşke daha önce yaptirsaydim dedim mutlaka tedavi olup deneyin size tavsiyem. Bu konuda çok ameliyat olan var ve saglıkli gebelik oluşuyor sonunda. O perde kalp sekli vesaire gebeligin ilerlemesine büyük engel.