Pnr60 Ablamdan biliyorum sondayı uyuşturup taktılar spinal onunkide , hafif hafif uyuşması geçince sondayı çıkarıp yürümesini istemişlerdi ve vajinal kontrol yapılmadı bunu bende sormuştum ablama sadece sonda çıkarıldı demişti 🥰
Dorukkusumm Pnr60 vallahi bu insanlar sadece bunalım 😀 hayır neden insanı panikletirler rahatlatmak yerine hiç anlamam
Pnr60 Dorukkusumm Malesef ya çok şey söyleyen var en iyisi doktoruna sor merak ettiklerini yeter 😂 bazılarına göre diri diri kesiliyorsun herşeyii hissediyorsun falan filan diyeni bile duydum 😂😂
Melisacicek06 Sevilay_1 sen hissetmiyorsun taktıklarını zaten canım bide alttan muayene yok sezeryanda dikişlerine bakiyor enfeksiyon varmı iç kanama varmı diye bide ultrasonla bakıyor sonra dikişler alıyor
Lazz61 Dorukkusumm bu 3. Sezeryan olacak sadece 1 kez De geldi ikisinde de kanama durumuna baktı. Hiç öyle sürekli gelen bakan vs olmadı
Mucizemiizz Dorukkusumm spinal dogurdum hic öyle bisey olmadı sadece sozle kanaman nasil diye sordular o kadar
yabadabaduu Dorukkusumm muayene derken sezaryenden sonra 3 kere falan gelip hasta bezini açıp içimde kalan pıhtıyı kanı temizlediler dikiş bölgeme baskı yaparak ama öyle çok bi acı duymuyosunuz çünkü hala biraz uyuşuk oluyosunuz