Son 28 8 ayın sonuna doğru iştahım kapandı benim ya.hamilelik boyunca yemediğim yeşilliği sürekli canım çekiyor.artık yürümek işkence gibi.önceleri eve girmek istemezdim.şimdi çıkmak istemiyorum.hiç böyle planlamamıştım.spor yapacaktım bacaklarımı güçlendirecektim güya😂hepinize sağlıklı bol güçlü doğumlar.