aysenur449 Ya 36. Haftadayım hala isme karar veremedik size sorayım dedim Aden mi Lilya mı güzel sizce çok kararsızım bugün artık karar vermek istiyorum yardımcı olursanız mutlu olurum ♥️
ikbalk aysenur449 Aden ismi çok hoş. Ben de kızım olsaydı Aden koyacaktım ama oğlum olacakmış, şimdilik erteledik o ismi:)
aysenur449 Patito__ biz bu konuda baya bir araştırma yaptık ama kaynak tam olarak neydi bilmiyorum eşim bakmıştı çünkü Aden cennet bahçesi olarak yorumlanıyordu bir kavim vardı lanetlenen hatta onla çok benzerdi fakat yazılışı tamamen farklı imiş
Mumofprincesss aysenur449 Lilya daha güzel bence türkce degil zanedersem. Bende kiz isminariyorum ama türkce isim ariyorum