Alparslan2023 Kızlar yardım 19+5 de çıktı şuan 22+0 iz hala devam ediyor geçer mı kızlar çook korkuyorum
Dilaraglr Alparslan2023 Bizdede detaylı USG de çıktı 19 haftalıkken, korkmayın geçiyo 25. Haftada yok olmuştu kendi kendiliğinden
Cansukarasakal Alparslan2023 Alparslan2023 eğer yanında başka hiçbir bulgu yoksa kapanıyo bizimde cıktı nipt testi yaptırın eğer içiniz rahat etmiyosa