Benim de bebeğim henüz dönmediği için 37.haftamda sezaryen görünüyor. Başından bu yana hep doğal doğum olsun istiyor kendimi cesaretlendirip eğitimlere katılıyordum, fakat bizim minik erkek doğal gelmek istemiyor. Kısmet🤲
Bi belirsizlik olduğu için endişe oluyor insanda elbet ama genel manâda rahatım kolay atlatacağımı düşünüyorum sezaryen de olsa, en mühimi evlatlarımızın sağlıkla dünyaya gelmesi😊🌸