Benimde son 18 umarım sağlıkla ve kolaylikla gelirler☺️. Ben bir şey sormak istiyorum çatı muayenesi oldum ve doktorum rahim ağzın çok yukarda hiç de açılman yok sımsıkı parmağımı sarıyor hala dedi ama bu rahim ağzının çok yukarıda olması durumuna aklım takıldı doğum yaklaştıkça asagi iniyor mu rahim ağzı bilen var mi?