Mervehn Merhabalar adetim 3 gün gecikti test aldım ikinci çizgi belli belirsiz sizce hamile miyim?Yarın kan vermeye gideceğim…
Bebiskosuu Hamilelik testinin üzerinde de yazdığı üzere silik de pozitiftir ancak kan vermeden buradan kimse anlayamaz
Patito__ Mervehn ilk bes dkk icinde kirmizimsi ise cizgi ozaman hamilelk olablr ama tek testte kesin diyemeyiz insaallah oyledir
Patito__ Mervehn ozaman insaallah vardir Allahin izniyle zaten bir test belki yanilir ama iki kez buyuk ihtimal yanilmaz