Eldgrn Nasılsınız kizlaarrrr bizde gelen yok çarşambayı bekliyoruz doğum için evin son temizliklerini yapıyorum canım geldikçe arada bel ağrısı oluyor gaz sancısı başka bişeyim yok son günler sizde ne var ne yok bebekler nasıl doğum için planlar ne durumda
defneemom Eldgrn seni hala dogurmamis olman beni soka sokuyor🙊 resmen kizceni erken gelcek diye diye kusturdun kustu cocuk gelmiyor😂 senle aramizda 40 gun vardi ama sanirim bebislerin arasi 1 ay olcak cok yuksek ihtimal sezeryan olacagim🥺
Meryemm22 Eldgrn Benm de 6 günüm kaldı . Yarın hastane randevum var. Şimdilik çıkmaya gerek yok beyefendinin ama annesi yoruldu artık. 🥴
busra009 Eldgrn son 5 benimde ama hiç gelmeye niyeti yok bende yoruldum artık eğilip kalkamıyorum sinirlerim de çok yıpranık erken doğum riskim vardı iğne kullandım şimdi de gelmek bilmiyor 🥺
Bir_prens_annesiiiii Eldgrn gaz sancısı neden oluyor bende 36+4 üm ve buarada gaz problemim çok oluyor gazdan şişiyorum
Elfavc Son 5 aynı durumdayız eşim dalga geçiypr bu hafta doğurma babanın evine göndereceğim seni diyor
Eldgrn Elfavc 🤣🤣 inatçı çıktılar gelmiyorlar çarşambaya kadar kendisi geldi geldi yoksa suni sancı ile biz çıkarıcaz içeriden 🤣🥰
Eldgrn defneemom yaaaaaa🤣🤣🤣 valla doğru diyorsun hep erken gelir diye diye çocuğu küstürdüm şaka gibi gelmiyor şimdi de 0 ı gorucem herhalde zaten bişey kalmadı benim veya benden sonra hamile kalanlar şak diye doğurdu benim ki hala yatista 🤣🤣🤣
Eldgrn Elfavc başlatsın başlatsın valla yoksa kendileri gelecek gibi değil ne belirti ne doğumla alakalı bir şey yok yoksa
defneemom Eldgrn icerde rahat demek ki cocuk ekmek elden su golden, simdi dunyaya gelse bussuru insan ses icerde yemekte anadan geliyor emmeye calisma derdide yok oh miss
Elfavc Eldgrn bide bende gebelik alerjisi var kaşıntı alıyor beni çıksın da rahatlayayım delinoluyorım artık
Eldgrn defneemom bana kalsa daha içeride kalsın da çok rahata alışmasın bu seferde 🤣🤣 ne olacak bakalım çarşambayı bekliyoruz başıma ne gelecek diye merak içindeyim
defneemom Eldgrn insallah bir avazda dogurursun🤲 ben hic doguma hazir hissetmiyorum kendimi, gecen hafta basladi bu durum asiri herseye agliyorum ve bagiriyorum:( umarim gecer 🤷♀️
Eldgrn defneemom ah o son günlerin verdiği bir şey bende de var kaç zamandır sinir bozukluğu sürekli kavga modu çevremde olan biten herşeyin gözüme batip sinirlerimi bozması Allah yardımcın olsun eşim illallah etti valla benden artık durumum çok kötü o açıdan dayanamıyorum bende de Heycan stres yok ama merak var başıma ne geleceğini bilmediğimden kaynaklı ne yapicaz bilmiyorum gün geçtikçe ne sabır kaldı ne insan çekebiliyorum durum vahim
Meryemm22 defneemom Bi şey olmaz için açılır . Bende de durum aynı . Herkesten nefret ediyorum modundayım 😂
Eldgrn Meryemm22 çıksın artık ya ne tembel çıktı bu Şubat bebekleri gelmek bilmiyorlar 🤣🥰 annelerine yükleniyorlar hep sağlıkla gelsin canım güzel haberler alırsın inşallah 🥰♥️
defneemom Eldgrn demek ki yalnız değilmişim, umarim bebisler saglikla gelsinde eminim o zaman hepsi gecicek 🙏
Meryemm22 Eldgrn ben bir buçuk aydır bugün yarın doğar diye bekliyorum. 😂😂 Çok sağ ol . Seninki de hayırla doğsun . 💜
Eldgrn Meryemm22 bende öyle 37 görmeyiz erken gelir diyordum 40 olduk nerdeyse gelmiyor şimdi de sağlıkla gelsinler 🥰