Cabbar 15 haftalık bebeğinimin hafiften hareket ettiğini hissediyo gibiyim yada yanılıyor muyum sizdede hafif kıpırtılar kayma hissi oldu mu kızçeler 😄
asel_asl Cabbar ya belki abartıyor olabilirim ama ben 13 haftalık hamileyim geçen haftadan beri bişeyler hissediyorum karnımda tabi gaz da olabilir 😂 ama özellikle sabahları uyandığımda oluyor 😅 bence bebek o
Merveeusluu Cabbar pıt diye atma olmuştu ben de 16 haftalık hamileyken kelebek uçuşu gibi bir şey yani
Cabbar asel_asl Bencedee anneler hisseder 😊 cinsiyetiniz belli mi sizinki baya erken başlamış baya hareketli olcak sanırım
poyrazin_annesi28 asel_asl bağırsak hareketleri olabilir gaz da varmış 13 haftada hissedilmez diye biliyorum 😊 Çünkü çok minik
asel_asl Cabbar hayır malesef öğrenemedik cinsiyeti☺️ 1 ay sonraya randevum var o zaman kesin görürüz dedi doktor
asel_asl poyrazin_annesi28 olabilir emin değilim zaten 😅ilk gebelik bilmiyorum ki hareket edince nasıl olduğunu sadece bi tahmin 💁🏻♀️ Kendi kendime mutlu oluyorum işte 😂
Cabbar Merveeusluu Evet bende çok hafif hissediyo gibiyim ilk gebeliğimde bu kadar erken hissetmemiştim o yüzden acaba mı dedim 😊
Merveeusluu Cabbar benim ilk gebeliğim ama hep aklım orda ya herhalde o yüzden hemen hissettim bilmiyorum
1asel-duru Cabbar maalesef doktor 15 hafta da erken daha dedi ama bacak arası boştu net yani gordum 😁 bugün kontrol var belki söyler ben kız hissediyorum
Cabbar Merveeusluu internetten araştırdım karın kaslarıyla alakalıymış sıkı olanlar daha geç hissedebiliyormuş
aylince23 Benim de ikinci gebeliğim 14+3 olduk iki gündür hissediyorum sizleri de okuyunca emin oldum demek ki bebekmiş🥰
defneveannesii_ Ben 12+5 haftalığım. Bu haftada hareketini hissedebilir miyim acaba? Yani belki hiç fark etmemişimdir 🙈 Kalp atışını mesela nasıl anlayabiliriz fiziken? ❤️