Eltur9r bende adetime 2 gün varken silik çizgiyle öğrenmiştim akşam yaptığım silikti gündüz ilk idrarla olan netti silik çıkıyorsa hamilesinizdir ben aklıma kimyasal falan hiç getirmedim hatta arkadaşım dedi olabilir diye moralimi bozdu ben hiç negatif düşünmedim sizde olumlu düşünün