edamutlu12 Damla şekilde kahverengi bi akıntı var. Daha yeni hastaneye gittim bi sorun yoktu sizce düşük belirtisi midir
Zeyneparsln edamutlu12 çok olmadığı sürece sıkıntı olmaz ilk başlarda oluyor yerleşme kanaması damla şeklinde çok az
lerem_merel edamutlu12 ben 9 haftalık adet kanaması gibi kanama geçirdim çok şükür bebeğim iyi 🤲🏻♥️ ihmal etmeyin doktorunuza danışın en azından içiniz rahatlasın 🥰