MaviK A_sli10 ben de emin olmamakla birlikte kız 🥰 kendisini ikidir göstermediği için doktorumun tahminiyle kız diye devam ediyoruz bakalım netleşse . Doktor hariç herkes erkek olduğuna aşırı inanmış kafam çok karışık 😀
Anasibalasi Pemberuya al bendende o kadar meraktan catlicam vallahi 😁saglikli olsunlarda tek temennim bu 🙏🏻
Ozgu10 Mzg_15 benim de 19+6 oglum olacak. Siz Bebek hareketlerini hissetmeye basladiniz mi ? Ben hala hissedemedim
Masalnesli Sulemsiii yaa bende gördüm erkek hissediyorum da erkek olduğunu ama doktorum net değil kesin değil ben kıza benzettm dedi