Arkadaşlar 38+2 yim. Normalde bebeğimin kilo alması durduğu için cuma günü yatışım yapılacaktı. Ve kaç gündür bebeğim az hareket ediyordu ama bugün bi iki saattir aşırı hareketli karnımda geçmeyen kasılmalar var. Vajinamda ve makat bölgemde aşırı baskı hissediyorum. İki defa da hafif bi şekilde belimin sol tarafından iğne batması hissi oldu az önce. Nişan su falan yok. Ya sancıysa ve anlamıyorsam diye çok korkuyorum bunlar gerçek sancı mıdır acaba