Vildandln_ valla doğumu orda yapicam şuan 19 haftaligim.Etlik zubeydedeki doktorlar oraya geçmiş
İsmail Burak Gültekin hocaya gidiyorum çok iyi bazen sinir bozucu asistanları denk geliyo tek kötü yanı orası, kadın doktorlarını tavsiye etmem.
Foto ve video çekmeye izin veriyolar.
.gittigimde genelde tek ve 2 kişilik odalar olduğu , doğumu tahsis edilen oda içinde yapılıyormuş , refakatçi bir tane genelde kadın , babayada bebek dogduktan sonra giriş izni veriliyomus mesela benim 2 yaşında oğlum var ona mecbur annem bakicak başka akrabam yok burda doğum yaklaşınca yatış bölümüyle konuşup tek kişilik oda isteyip eşimin kalmasını rica edicem.