Ben iki defa yaptırdım. Normalde özele gidiyorum ama ücretli diye devletten randevu aldım. İlki kanama yüzündendi acilen küçük bir hastaneden almıştık sanırım o yüzden iğneyi benim depodan almam gerekti. 60 liraydı. 28. Haftamı da yeni yaptırdım. Eyüp devlet hastanesinde hastaneye yatış gösterip iğneyi onlar getirdi. Ücret almadılar. İkisinde de kalçadan yaptılar