Ben gebeliğin başından beri tuvalete hep sık sık çıkardım hatta hamile olduğumu da bu belirtiyle öğrenmiştim ama şimdi 29.haftalığım bir iki gündür öncekinden daha fazla tuvalete gidiyorum bu doğum belirtisi falan değildir inşallah var mi yaşayan ya da bilgisi olan