Mucizebebekelif1 Mrb kızlar sohpet edelim mi biraz morelim hiç yok hamileyim ama eşim uzakta çok yanlız hissediyorum kendimi benim gibi olan varmı aranızda 😔😔😔😔
1prensannesiiiii Mucizebebekelif1 eşim uzman olduğu için ilk 6 ayım yalnız geçti hamileliğimde çok zor bir durum seni çok iyi anlıyorum kuzum Allah kolaylık versin 🥺
kadertugrul7 Mucizebebekelif1 oglumda ben tek basimaydim hep doguma tesadüfen denk gelmişti esim sehir disina cikiyorlardi sürekli bu en son bodruma gitmisti o gitmesinde. Ben gittigi gece çok feci hastalandim ölümden döndüm nerdeyse o olaydan sonra birakti eşim işi simdi tekrar hamileyim bu ministe yanimizda şükür
Sulte Mucizebebekelif1 kız benim adamı da biraz uzağa yollasak olmaz mı valla biraz tek kalmaya ihtiyacım var şaka maka bir yana dert etme herseyde var Bi Hayr arkadaşların varsa yaz konuş kitap oku vakit geçirmeye çalış film izle bebekle ilgili bilgili şeylere bak inan boş kalıp böyle kahve kitap yapmayalı aylar oldu galiba
Mervegc Mucizebebekelif1 valla benim ki uzakta değil ama yakındaki uzak her gün dışarıda çünkü sizin gibi olmayı tercih ederdim
Mucizebebekelif1 1prensannesiiiii gerçekten çok zor evimde bile kalamıyorum eşimi özlüyorum ama elimden birşey gelmiyor bizi uzun bir ayrılık bekliyor nasıl baş çıkacam bilmiyorum 😔😔😔
1prensannesiiiii Mucizebebekelif1 İleriye baktığında zaman hiç geçmeyecek gibi gelecek ama bi vakitten sonra dönüp baktığında ne çabuk geçmiş diyeceksin için ferah olsun herzaman bebeğin için🤗
Mommy61 Mucizebebekelif1 seni çok iyi anlıyorum bütün hamileliğim yalnız gecti. Eşimi 4.5 aylık hamileyken bi 10 15 gün gördüm, sonrası doğuma kısmet. En kötüsü de yine o kadar kalıp gidecek ve ben oğluşla başbaşa kalıcam
Betulaa Benim eşim var ama ailem yok, fazla arkadaşım yok, bazı dönemler çok zoruma giderken başka zamanlar içim daha ferah oluyor , bu moralsizliğin azalabileceğini düşünün sizde hep böyle üzüntülü olmazsınız inşallah 🤲
Mucizebebekelif1 Mervegc ben 6 yıldır hiç ayrılmadım ondan her yere birlikte gidiyorduk yurt dışına çıktı kaçak gelmiyor bile zor yani nasıl olacak 😔😔
Lazz61 Mucizebebekelif1 yanında olup yokmuş gibi olmasındansa sevgiyle aşkla hasretle uzakta olması daha hayırlı kuzum öyle düşün. Hamileliğimin 5 ayını anlatsam zehir zıkkımdı sonrası da zıkkım 🙈 var ama yok !
Lazz61 Pamuk 2 aydır evde kuzum gitmiyor ama bedenen evde gitse de değişen bişey yok gözüm gördükçe daha çok sinir oluyorum. Bizim durumlar çok karışık bir başlıkta ben açıcam 😂 Gönül gözünden ışığı sönenlerden oldu benimki 3. Çocuğum da olacak son bir şans dedik kendisine fakat karınca da yol var bunda yok 😒
Pamuk Lazz61 ac başlık en çok tutulan konuslar es kaynana oluyor ben bisey soruyorum 2 3 kişi anca cevap veriyor hamilelikle ilgili😅Buarada herkes kendine yapar deli mi o ne güzel Rabbım 3. Evladı vermiş ah ah ah…
Lazz61 Pamuk ah bitanem Allah işte insanı sınıyor… Beni de eş ile sınıyor hamdolsun evlatla sınamasın Rabbim ne yiyilir ne yutulur şeyler yaşadım inan insan gölgesini dahi istemez ama küçük oğlum çok ısrar etti çok seviyo babasını Allah için son kez şans vereyim dedim ama gitmez gibi geliyor Rabbim herkesin zorunu kolaylaştırsın 🤲
Tbsra95 Mucizebebekelif1 hamile değilim ama yanlızlık nedir iyi bilirim Allah var ilk basta sonra burası var cevap verecek arkadaslar var tabi koca gibi olmaz ama Allah kavuştursun