Kizlar atasehirde özel bi hastaneye kontrole gdiyorum fakat şöyle bi durum var içeri griyoruz içeride doktor ve 1asistani ve bir de hasta karşılama personelinden biri oluyor ve biz karı koca özel sorularimizi soramıyoruz ya niye o zaman özele gdiyoruz diye sorguluyorum hasta mahremiyeti vs yani kalp atisi duyarken bile odada fazladan yabanci 1kisi olması beni sinir ediyor sanki ortalikta bakilıyorum hissi veriyor sizin doktorlar nasıl içeride kac kişi oluyorlar