kubraa1267
Arkadaşlar 23 haftalık hamileyim,2 gündür işte oturduğum için bacaklarımın şiştiğini fark ettim,heralde aşağıda kaldı.Nasıl geçer veya neden oldu bilen varmı.
Bide bebeğimin hareketlerini hissetmeye başlamadım henüz,siz kaçıncı haftada hissettiniz