Ya şimdi ben size bişey sorucam normalde son adetime gore suan 16 haftalık olmam lazımdı ama 2 defa gıttıgım doktorda bebeğimin haftasını regl tarıhımın son gününden degılde oldugum haftadan 1 hafta sonrasını soyledı neden oluyor bu 2 defa oldugu ıcın suan 18 haftalık gozukuyorum adetımın son tarıhını geriye aldım napmam gerekıyor kac haftalık suan bebeğim cözemedim