Kızlar ben ikiz hamile oldugumu öğrendim şuan 7+2 haftalık geçen hafta kontrole gittigimizde ögrendik bi sıkıntı yoktu çok şükür ama karnım adet olacakmışım gibi agrıyo ve kramp giriyo karnıma sanki birisi bıçak sokuyo gibi benim gibi olan varmı şuan da yada bu haftalarda aynı belirti olanlar çok korkuyorum kötü bişey olacak diye oturup aglıyorum hep 😞