Pamuk canım aynısını ben de yaşadım hafta da 1 defa kesin geliyordu başlarda çok korktum benim de iki kaybım var ama doktor bende de bı sıkıntı görmedi idrar kan temiz bebek sağlıklı kese etrafında kanama filanda yok doktorum bana herşeyden önce sakın olmamı ve üstüne düşmemeyi önerdi şükür iki haftadır gelmiyo ilk başlarda fazla geliyodu miktarı azala azala kesildi üzerine düşmeyin fazla bence