Nazlican46 Merhaba arkadaşlar dün sezaryen doğum yaptım dün inanılmaz derecede kan akışım oldu ama ertesi gün yani bugün pelin’de birkaç damla görüyorum acaba neden adet görmüyorum interneti yazdım bebeği emziriyorum galiba ondan mı öyle yazıyor orada