Merhaba arkadaşlar dün sezaryen doğum yaptım ilk gebeligim dünden emzirmeye başladım çok şükür sütümde iyi geldi bebeğimde emme refleksi çok iyi ama dün.iyiuken bugün göğüs ucum çok kötü çatladı kanaması da var bebek içine çekmeye başladığında felaket canım yanıyor gümüş kapak aldırdım eşime hemen onları kullanıyorum ebebekten baby me aldım ama çok faydası olmadı sanieim hala agriyoe onun dışında bişey suremiyorum çünkü bebiş sürekli emiyor sürdüğüm şey çok durmuyor göğsümde bana ne önerirsiniz rahatça emzirmek istiyorum bebeğimi canım çok yanıyor 😢