muziceanne_ Hayırlı akşamlar hanımlar citoles yarım desyrel çeyrek kullanıyordum bu ay tüp bebeğe başladım 4 gündür ilaçları içmiyorum ama aşırı baş ağrım var aranızda antidepresanı bıraktıktan sonra böyle olan var mı bütün eklemlerim ağrıyor 😣
abilgen muziceanne_ merhaba bildiğim kadarıyla bu haplar pat diye bırakılmıyor, azaltarak bırakmak lazım. Şikayetler Ondan olmuştur büyük ihtimal.
yesillimonn muziceanne_ Aniden bırakınca oluyor maalesef cnm bende citolesi bırakınca 1 ay kendime gelememistim
Leydyy muziceanne_ aniden bıraktığın için yan etki yapmış bende farklı bi ilaç kullanmıştım ve bıraktım doktor gözetimi olmadan aşırı mide bulantısı yaşayıp acillik olmuştum bilinçli kullanmak gerek yoksa sonucu kötü oluyor maalesef
yesillimonn muziceanne_ Hiç birşey yapamadım cnm sadece sabir gerekiyor vücud alışınca ilaçsızlığa normale dönüyorsun
muziceanne_ Leydyy evet mide bulantım da var ama baş ağrısı daha çok 😔Rabbim kimseyi bu ilaçlara muhtaç bırakmasın 🤲
aylince23 Ben de aniden bıraktım 3 ay çektim anca anca iyileşiyorum sürekli baş dönmesi ellerde titreme gibi şeyler yaşadım hatta psikiyatriye gittim ben napcam diye yapcak bişey yok bırakman lazım ilk 3 ay özellikle dedi. Secita 15mg kullanıyordum.
muziceanne_ aylince23 çok özür dilerim meraktan soruyorum zamanınızı alıyorum hakkınızı helal edin hamile kaldığınız İÇİN mi bıraktınız yoksa artık içmek istemediğiniz için mi ben tüp bebeğe başladım ellerimde uyuşukluk bide uzanırken sanki ruhum bendenimde değil inanın ne uyuduğum uykudan anlıyorum ne gecemden ne gündüzümden 😔