Ayseoztrk inşallah bebek küvözde 4 kilo 20 gram doğdu başı kanala girmemiş baskı yapamadı çok büyük olduğundan saat 4 e kadar açılmam çok yavaş ilerledi sonra ebeler bebeğin kafasını 3 kere oturtamaya çalıştılar oturunca ağrılarım zaten sıktı iyice sıklaştı epudural istemiştim en baştan beri sürekli bi saat sonra bi saat sonra deyip vurmadılar bebek başını yeni vurdurmaya başlamış o yüzden Doğum sancılarını bitirir yeni yeni bebek kafasını baskılıyo dediler beklettiler sonunda açılmam 10 buldu ama ıkınma hissi gelmedi bi şekilde doğurdum Allah şükür rabbim yardımcınız olsun daha ayrıntılı anlatılan inşallah kendime geleyim iyice