Kızlar ben ölüyorum ya, bugun yürüdük ve avmde dolaştık eşim ile normal olan şey yani eve geldik ben biraz oturdum veeeee benim belim kitleniyor resmen bacağımın üstüne bile basamıyorum, yani hep böyle oluyor sizden böyle olan var mı? Süpürge bile benim için lüks..