Gittiğim eğitimde yenidoğan servis hemşiresi şu şekilde yapmamı söyledi
1)hava ile temas etmesi gerekiyor
2)Makyaj pedi yada pansuman beziyle sürekli silip kuru kalmasını sağlamak gerekiyor
3)banyo sırasında kesinlikle ıslanmamalı
4)üzerine bez bağlanmayacak ve çıt çıtlı body ve zıbın giydiği için bebek ek bir bez gibi bişeyler kesinlikle kapanmayacak
5)gün içinde belirli saatlerde açık kalarak havalandırılacak önemli olan kuru kalması bakım kitler vs kullanmayın dedi
Ben henuz kucağıma bebeğimi alamadım son 8 günüm bu bilgileri öğrendim aldığım eğitimden