Anneadaylari34 ben bu ayın başında doğum yaptım tüm zıbınları kısa kollu zaten üstüne uzun kol giydiriyoruz gerek duymadım. Ben tüm kıyafetlerini 1 3 0 3 ve 3 6 almıştım ama pişman oldum çünkü erken doğum oldu ve bu aldığım hiçbir şeyi giydiremedim daha. Aldığım zıbınlar 01 di onlar bile elbise gibi geliyor kızıma. 2 tane 01 takımı var ki onlar bile aşırı büyük her gün makine açıyorum 2 tane şey için çünkğ kusuyor veya bezi sızıyor size tavsiyem 2 3 tane de olsa 01 ay alın birkaç hafta net giyer giymezse de ihtiyacı olan birine verirsiniz mağdur olmaktansa önlem almak daha iyi bence 🥰