Seydusss Evet tansiyon düşüklüğü sık sık oluyor ve ben de öyleydim hem midem bulanır hem sürekli birseyler yerdim şimdi 11 haftalık olduk hala aynı 🥰
Berivan-634 Kahvaltı yapmayan biriydim normalde ama hamile kaldığım günden beri sabahları hayvan gibi aç bi miğdeyle uyanıyorum ve açlık çok kötü bulantı yapıyor 😂😂