17+2 haftalığız bebeğimin bağırsağında parlama gözüktü ama onun haricinde baska hiçbir şey yok sizce neden böyle bi durum olmuştur ikili testim temiz ama üçlü testimde down sendrom riski gözüktü ama bebekte palamadan başka bir problem yok bu durumu yaşayanlar var mı çok korktum pskolojikmen etkiledi bu durum beni