Kızlar bugün 35 haftalık olduk kontörlüm var yarın veya Salı günü gideceğim son 5 haftamız kaldı sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🤲 bu haftalar biraz haraketli geçiyor prensesim çok hareketli gece rüyalar görüyorum uyanıyorum ağlamaya başlıyorum depremden dolayı da şuan evimizde değiliz kaynanam ile kalıyoruz doğuma kadar burda kalacağız canım da sıkılıyor çevrem yok öyle tek başıma cebelleşiyorum 🤦🏻♀️