Nerdeyse her ay düzenli bebeklerin aşısı var ya bizim 2.ayda yaptırdığımız aşı bizi pert etti çocuğumun eli kalkmıyordu huzursuzluk ve ateşten şimdi 4.ay aşısı var yarın yine aynı sıkıntıyı yaşayacağız diye gerginim aynı şeyleri yaşarmıyız sizce gene ?