Elff1234 14 hafta 2 günlük hamileyim, hamileliğin başından beri burun tıkanıklığı yaşıyorum doktora çıktım iladin burun spreyi verdi ama geçici süreliğine rahatlatıyor benim gibi olan var mı
yagizegemom Elff1234 34. Haftadayım asla geçmedi üstüne daha da fazla olmaya başladı geceleri sırf bu yüzden uyanıyorum….
Bade0022 Elff1234 30 haftayı dolduruyorum başından beri böyleyim doktor spreyi yasakladı içinde kortizon var diye
noluyosanagenemiross Sana sprey verdilerse ne güzel bana vermediler bile gebelik sinüzitiymiş ilk defa ben yaşıyorum bizim ailede herkes benden duydu böyle bişeyi. 20. Haftadayım hala aynıyım malesef doğum gerçekleşince geçecek diye düşünüyorum
Elff1234 noluyosanagenemiross bana günde 1 kere iladin kullanabilirsin Bi zararı yok dedi bende gece yatarken sıkıyorum en azından uyuyabiliyorum