Mervetuba Merhaba hanımlar ben 6 haftalık hamileyim dünden beri lekelenme ve kasık agrısı bel agrısı cekiyorum acile gittim kese oluşmuş ve içte kanama görünmüyor dediler ama kasık agrım geçmiyor normal mı bu
Tugce-12 Yerleşme ağrısı ve kanaması genelde normaldir ama sen yinede doktoruna danış düşük önleyici ilaçlar veriliyor ağrılar çok normal ben ayağa kalkamadım çok araştırıyordum herkeste olmuyor gayet normal 🌸
Mervetuba 3 cü gebeliğim 2 sinde hiç yaşamamıştım dün gittim normal dediler ama agrım geçmiyor cuma tekrar gidecem çalıştığım İçin acaba ondan mı diye düşünüyorum bilemedim .