Kizlar adetime 6 gun kala pembemsi bir akinti geldi boyle damla damla sekilde 3 gundur devam ediyo erken gebelik testi yaptim pozitif cikti ama adet olucakmis gibi agrimda var ve lekelerim devam ediyor sizde kimyasal gebelik olur mu yada yerlesme kanamasi midir acaba