Merhaba kızlar 16 şubatta kontrolüm vardı bebekte zaten gelişim geriliği olduğunu biliyordum 31 ocaktan sonra bebeğimin gelişimi durdu 16 şubata kadar doktorum bekledi halen devam edince perinatolojiye sevk yazdı bu ikinci doğumum olucak ilki normal doğumdu suni sancı verip büyük ihtimal doğum başlıtıcaklar ama küçük olduğu için gelir mi bilmiyorum aranızda bu şekilde doğum başlatıp normal doğuran var mı acaba??bu arada suyum kanamam açıklık sancı falan hiçbiri yok.