Yncae ahh inan bende oyleyimm. Tost yapip yiyordum ama o da cok yenilince nihayetinde ekmek oldgu icin kabizlik yapar dye cok yapmamaya calisiorum. Sey yapabilirsniz, yazdan kalma menemen, domates vs varsa onlari yiyeblrsnz. Beni cok kurtardi.eger yoksa patatesli yumurta yapablrsniz baharatli tuzlu. Nasl seviyorsaniz tabi. Hiiiiicbsy yiyemiyor ve istemiyorsaniz, simit alip kaşar veya peynirle yiyebilirsiniz. Zeytin ezmesi alablrsinz. Baska aklima gelmiyor suan. :) Umarim gecer ve iştahiniz acilir 🌺