efeninannesiii_ Kızlar hamileliğimin ilk başlarında aşırı acıkırdım. Bu haftalarda mide yanması ve küçülmesi sebebiyle açlık hissetmiyorum günde 2 öğün anca yiyebiliyorum. Meyve vs hariç tabii. Benim gibi olanlar var mı ya 😔
yagizegemom efeninannesiii_ bende 34 e girdim ne yersem midem yanıyor bide su içmek istemiyorum nolacak böyle bilmiyorum 🥲
teachermom8 Tüm hücrelerimle su içmek istiyorum, yemek yerken nefes nefese kalıyorum. Mide yanmalarım hala elma ile kesiliyor 🤓 hepimiz bambaşka süreçler geçiriyoruz, ve bambaşka doğumlar geçireceğiz 😌