Yaso-123 Selam güzel anneler eşim pozitif ben negatif 12. Haftadayız bu uyuşmazlık beni çok korkutuyor çocukda bir zararı olur mu bu konu hakkında bilgisi olan var mı
Iremnurrmemis23 Yaso-123 bizde öyleydik canım ben negatif eşim pozitif kanama falan olmadı 28 Haftada iğnemi oldum doğumdan sonra pozitif çıkarsa yine yapıcaz dedi içini rahat tut ve iğne içinde yakıyor çok kötü diyenler oluyor hiç korkulacak bişey yok hissetmedim bile
Mineklc Yaso-123 bende 9+2 yim bizdede kan uyuşmazlığı var.Doktorum kanama olmadığı sürece hamileyken iğne yapmiycaz doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre yaprız yada yapmayız dedi.Bebeği etkileyen bişey yok içini ferah tut sadece ikinci gebelikte anne ve bebek riskli oluyor onları korumak için doğum sonrası iğne yapılıyor ilk gebelikte problem yok
siyahinciii Haftada iğnesi var o olunuyor ama daha erken kanama filan olursa hemen iğnesini yapıyorlar
Happybayby Bizimde var 28 haftalık olduk . Doktor 15 gün sonra gel vurdur dedi. Tam 28. Haftada vurulmuyor mu
MeltemEA Merhaba uyuşmazlık bizdede var,28.haftada testini yaptırıp iğnesini vurdurdum.Hiç kanamam olmadı benim.Ama olanlar oluyormuş ozaman iğneyi daha erken vuruyorlar.
Artuni Yaso-123 benimde en çok korktugum şeydi ama doktorum içimi cok rahatlatan bi konusma yapmıstı.28. Haftada igne oluyosun hiç stres yapma korkulcak birşey yok