Selam anneler 16 haftalık hamileyim son kontrolümde doktorum cinsiyetimizi söyledi bebeğimiz erkek yanlız içinden çıkamadığım bir durum var yardımcı olurmusunuz fikirlerinizi almak istiyorum başınıza geldimi? Genelde erkek bebeklerde böbreklerde büyüme olduğunu söyledi doktorum mutlaka ama mutlaka riskli gebelik uzmanına gözükmelisin dedi araştırdım buldum ücretli ve 1000.tl sizin başınıza geldimi bu durum?