Merhaba 15+2 hamileyim. Artık çatlak kremi kullanmayı düşünüyorum. Fakat çok kararsızım. Doğal içerikli temiz ürünler kullanmak istiyorum. Lierac,bio oil,mustela çok önerilmiş. Bu konuda cidden bilgim olmadığı için soruyorum. Bunların dışında doğal temiz içerikli sebamed cerave siveno gibi markaların vücut losyonları da işe yarar mı? Veya dalinin bebe yağları?