Nisn23 Arkadaşlar gittiğiniz tavsiye edebileceğiniz doktorlar varmı? Özellikle buhara hastanesi için, Birde sezeryan sonrası normal doğum yaptıran bildiğiniz doktor var mı?
Slxkldk Nisn23 merhaba ben buharada Fatma aydına gidiyordum gayet memnundum. Sonra tanıdıklarım bölgede gülsün hoca olduğunu ve çok iyi olduğunu söyledi artık ona gidiyorum gerçekten gülsün hocadan çok memnun kaldım
Hlmylmz_69 Nisn23 demet yanımda doğum yaptım çok memnunum kendisi hastane sahibi evet fiyatlar uçuk 2. Hamileliğim onu düşünüyorum normal doğum çok istiyordum o da hep normal doğumcu iyiki oydu devlette selvihan Hanım a gittim hem özel hem devlet karışık gitmiştim selvihan Hanım evet 5 kişi falan alıyor ama çok ilgili bence
Gizem2325 Nisn23 Fatma hanıma gidiyordum çok memnunum ama ücretleri çok fazla olmaya başladı. Şehir hastaneside çok uğraştırıyor ultrasona yollaması bile 1 saat sıra
Alpinannesi__ Nisn23 Muhammet beyi çok duydum bir kere Hümeyra hanıma gittim ben ilgiliydi iyiydi ama o zaman haftam da küçüktü cinsiyet icin gitmiştim 13.haftada söylemişti şuan da gidersem muhammet beyi düşünüyorum
Nisn23 Slxkldk merhaba bende ilk Şehir hastanesine gittim selvihan hoca ama hiç ilgili değildi üstelik aynı anda odaya 4-5 kişi alıp birini muayene edip diğerlerine peş peşe soru soruyordu o yüzden memnun kalmadım hepsinin aynı olduğunu düşündüm. Daha sonra buharaya fatma aydına gittim iyi gibiydi. Bu haftada buhara da Gül demet hanıma gittim. Ama kafam çok karıştı buhara da ücretler çok yüksek olmaya başladı o yüzden bende şehir hastanesinde doktor arayışına girdim. Çok Teşekkürler bir de gülsün hanıma gitmeyi deneyeyim.😊
Byztsc Nisn23 bende ilk keseyi görmek için şehir hastanesine gittim. Odaya birden fazla kişi alıyorlar. Zaten geçici olarak gitmiştim devlet düşünmüyordum. Sonra Buhara da gül Demet hanıma gittim kanama alanı var düşük tehlikesi var dedi aşırı korktuk. O gün başka bı doktora gittim kanama göremiyorum normal bı gebelik görünüyor dedi . Bu sebepten gül Demet hanıma önyargim olustu açıkçası
Nisn23 Hlmylmz_69 çok teşekkürler gül demet hanımdan çok memnun kaldım bir kez gittim ama çok ilgili ve gerçekten anlayan bir doktora benziyordu. Ben ilk doğumumu da buhara da yaptım Zeynep kamalak vardı ozaman. Ama şimdi eger riskli bir durum olmazsa normal yapmayı çok istiyorum. Gül demet hanımın da sezeryan sonrasi normal dogum yaptırdığını duymuştum. Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim.
Nisn23 Slxkldk randevuyu mhrs üzerinden mi alıyoruz yoksa farklı bi şekilde mi? Bilmediğim için soruyorum çok soru sordum kusura bakmayın😊
Nisn23 Slxkldk daha 8 haftalık minik😊 ama baştan iyi bir doktor seçmek istiyorum ilk hamileliğim çok sıkıntılı geçmişti.
Slxkldk Nisn23 iyi düşünmüşsün Allah kolaylık versin ben de sıkıntılı geçiriyorum sağlıkla alırız inşallah
Nisn23 Slxkldk ya maşallah sizin bayağı büyümüş rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🌺
Nisn23 Gizem2325 doğrudur ben şehir hastanesine gittiğimde ultrasonla bakma gereği bile duymadan gönderdi🤷🏻♀️ ama tek bi doktora gitmistim orda o yüzden digerlerini bilemiyorum. Çok teşekkür ederim yanıtınız icin😊
Nisn23 Alpinannesi__ muhammet beyi evet bende çok duydum ama eş durumundan dolayı ona gidemiyorum. Hümeyra hanımı da düşünebilirim teşekkür ederim yanıtınız için.😊
Nisn23 Byztsc Gül demet hanimdan sonra gittiginiz doktor da buhara da mı yoksa baska hastaneden bir doktormu?