Aslihn_59 Merhaba 28 haftalık hamileyim bugün kendimi çok çok yordum çok yürümek durumunda kaldım böyle yorgunlukların bebeğe zararı var mı
usenmedimyaptimbirvelet Aslihn_59 valla ben 34. Haftamda temizliğe giriştim kaç tane misafir ağırladım o kadar yordum ki kendimi yürüyemedim bile belimin ağrısından fakat bebeğimde sıkıntı yok. Dinlenmeye çalışın ayaklarınızın altına yastık koyup uzatın
Aslihn_59 usenmedimyaptimbirvelet erken doğuma falan sebep olur diyolar ya bide böyle karnımın içi ağrır gibi oldu bende korktum bi