Edanz53 lökosit 18 den sonrası sıkıntılı diye biliyorum. İlaç tedavisine basla haftan ilerdeyse canım. Sezeryan olan arkadaşım da da vardi gene de bebeğe geçmişti. O yüzden doktorunla konuş sen şimdiden tedavi başla. Bol bol su iç ben içmeyince hemen alıyorum enfeksiyon