Neslicikk 9+3 üm depremden izlediklerimden dolayi cok etkilendim ve sıcramalarim basladı 2 haftadir uykuda cok sicriyorum birde boyle bir yerden duser gibi falan olmuyorum direkt sebepsiz sicriyorum ve sicramama korkup titriyorum. Zaten hamileyken herseyi en yuksek duzeyde yasiyorum üşümek mesela normaldede usurdum ama bu sekilde degil. Normaldede bir seylerden korkardim ama bu sekilde degil. Bedenim bana ait degil sanki cok farkli sekillerde farkli seyler oluyor.