hazalhazar Arkadaslar ilkinde baya dikisim olmustu , ikinci dogumda o dikis yerleri acılır mi yoksa kesisiz dikissiz dogum olur mu?
kadertugrul7 hazalhazar açılmamıniza ve bebise bağlı teyzemde iki cocuktada dikiş olmuştu ama azdi üçüncüde hiç dikiş atılmadan oldu doğumu benimde ilk doğumda 4-5 tane vardı dikisim su an tekrar hamileyim bakalim bunda nasil olucak ama çoğunluk ikinci dogumlarda dikişsiz doğum için uğraşıyorlar diye biliyorum
Anonimane_150 Bende merak ettim. Benimde ilkinde estetik dikiş atmıştı doktorum. Bunda bakalım nasıl olucak. Umarım hersey yolunda gider normal doğum yaparım
Babykalamar Kuzenimin ilk dogumunda biraz dikisi olmustu doktor yan yirtilma olmasin diye bilerek kesiyor ya hani o sekilde. 2. Dogumu kesisiiz dikissiz gecti
Gulnar_95 @"hazalhazar"Benimde kuzenim ilk doğumun 1 dikişi atmişdi dedi bendede ilkde olmustu dikis 5 yil gecti atarmi en çok dikisten korkuyorum ya çok zor iyileşmişti bende 🥺
EliftoramaN76x Kapla ilki çok zor oldu ambulans gelene kadar oğlum evde doğdu ikincisi de aynı şekil evde oldu